Autóeladásokban Kína megelőzte Európát
Tavaly először több autót adtak el Kínában, mint Európában - írta csütörtökön a Süddeutsche Zeitung a német autóipari szövetség (VDA) adataira hivatkozva.
Tavaly először több autót adtak el Kínában, mint Európában - írta csütörtökön a Süddeutsche Zeitung a német autóipari szövetség (VDA) adataira hivatkozva.
A kínai Qoros-márka első valódi modellje a márciusban Genfben bemutatkozó Qoros GQ3 lesz. Már képeket is közzétettek.
Kínában lassult az autóeladások növekedése júliusban, ami újabb jele annak, hogy mérséklődik a gazdaság bővülése az ázsiai országban.
A kínai kormány a jövőben hazai gyártású autókat akar látni az állami gépkocsiflottában - derült ki az ipari és információs technológiai minisztérium által közzétett listából.
2009-ben a kínai autópiac 46 százalékkal bővül és elérte a 13,6 milliós darabszámot. 8,6 millió kínai tavaly vásárolta meg élete első autóját. Idén a szakértők tízszázalékos növekedést jeleznek előre, ami azt jelenti, hogy a piac 2010-ben elérheti a 15 millió darabot.
Április 20-án nyitott, ma pedig bezárja kapuit a Sanghaji Autószalon, a legnagyobb ázsiai seregszemlék egyike, ahol mindenféle, az európai szem számára abszolút szokatlan járművet is láthattak az érdeklődők.
Érdekes kezdeményezéssel állt elő egy kínai légiközlekedési cég, a Spring Airlines: a tervek szerint a társaság járatain az utasok hamarosan már személyautót is vásárolhatnak a fedélzeti katalógusból.
A Kínai Autóipari Szövetség publikálta legfrissebb adatait, láthatóan jelentős hasznot húztak a japán autók bojkottjából.
Már nem Németország, hanem Kína az Audi legnagyobb felvevőpiaca.
Másfél havi kényszerszünet után pénteken újra megindul a gyártás a Saab svéd autógyárnál.
Kínában folytatódott az autóeladás éves szintű növekedése januárban, bár a bővülés üteme lassult az előző hónapokhoz képest.
A német autógyártók az idén fél év alatt több gépkocsit adtak el Kínában, mint tavaly egész évben.
Március 28-án a Zhejiang Geely Holding és a Ford aláírta a Volvo Car tulajdonjogát érintő részvényvásárlási szerződést. A Volvo svéd márka marad, és folytatja az üzleti és terméktervek sikeres fejlesztését. A felvásárlás biztosítja a Volvo nyereséges növekedését, és remek lehetőség a Volvo terjeszkedésére a fontos kínai piacon és a világ más részein.